donderdag 24 januari 2013

Ffwd: garnalen met noedels


Het is weer tijd voor French Fridays en deze keer waren de noedels gepland. Het was een eenvoudig en snel gerecht en dat precies op het juiste moment.

Ik had natuurlijk gepland om dit recept in alle rust te maken. Om mijn mooie servies te pakken, het licht goed te zetten, veel foto's maken zodat ik kon kiezen. Maar de realiteit van alledag kwam langs en het werd zelfs zo druk dat mijn man iets wou gaan halen!

Maar ik had gelukkig alles al klaarstaan voor dit gerecht en het was sneller klaar dan dat mijn man iets had kunnen halen. Helaas was er voor het mooie decor , het goede servies en de vele foto's ook geen tijd, dus het bleef bij deze ene.

En voor wat betreft het recept. Het oorspronkelijke recept vroeg om cellophane noodles. Ik vermoed dat daar die witte Chinese vermicelli mee wordt bedoelt en aangezien daar niet al te veel mensen in dit huishouden van gaan juichen heb ik dunne mie gebruikt.
En vanwege mijn allergie heb ik de champignons ook buiten de ingrediƫntenlijst gehouden.

Qua smaak waren de garnalen lekker en het gerecht in zijn geheel ok. Maar zeker niet mijn favoriete garnalen of roerbak gerecht.

Dus verder naar de volgende French Fridays with Dorie, deze keer met spruitjes. Ik ben benieuwd!




Geen opmerkingen: